Nuffnang Ads

"Coretan dari seorang pemanik"

Tuesday, March 4, 2014

Jom Start Your Crumble....


Jom mulakan projek memanik anda..

Pilih lah mana warna yang berkenan hehehehe...





Well... agak2 kalau korang rasa pening dah.. dah tak ada idea dah nak buat design macam mana.. hope this will inspire you. The materials.. yes aku jual... kalau nak beli boleh PM saya.. or whatssApps di 0132717091... 

Material stone ada macam kuku besi tepi dia.. ala ala macam batu kat brooch tu.. selalu size batu besar macam ni aku akan balutkan dengan manik supaya lebih kemas. Then manik bersegi tu materialnya acrylic.. ada size 4mm.. 6mm.. materials yg selalu aku guna dalam design Crumble aku. 

Yang kecil tu materialnya plastic. Its faceted. Maknanya ada cutting2 ala ala diamond gitu. Samalah dgn hex stone tu. Faceted. So bila faceted dia ada reflection shine yg lebih compare to solid surface macam pearl. Pearl ni jenis solid and matte. Kalau tak pandai combine kadang guna banyak pearl jadi macam telur ikan bergentel2 gittew.... Sorry kalau ada yang terasa ya hehee.. ni pendapat aku je.

The Sew on Stone.. RM2.50 each pack. Ada 3 pcs. No 02, 03 and 15 SOLD OUT!

The hex stone... RM3/10gram...  

Pilih jangan tak pilih... macam candy kan batu ni? 

Korang sila la cuci2 mata. Mana tau berkenan kan boleh cari akak ye.. akak mana? Ye pandai adik2.. akak PepariDsign...



p/s: Rasa kelakar bila ada orang komen hasil kerja mereka yang pernah belajar dgn aku. Nampak kepepariannya kata nya hahahaha...

No comments:

Post a Comment