Nuffnang Ads

"Coretan dari seorang pemanik"

Tuesday, May 21, 2013

Pepari Junior.....



Saja nak update pasal budak kecik ni pulak. Nak edit gambar manik malas haha.. Korang layan je la ye..

Now dah almost 2 years. Bulan lapan nanti insyaAllah genap lah dia 2 tahun. Gambar ni masa dia setahun 4 bulan kot macam tu.. baru tegap nak jalan.

Everyday ada je benda baru dia belajar. Sekarang tak boleh cakap nasty word nanti bahana dia follow. Cepat je dia ingat. Macam semalam bila Mr BK amik aku saja dia phewwit kan sorang amoi terus eh dia pun phewit gak hahaha..

Ada one morning dia bangun dulu. Duduk memain sebelah aku sambil sandar2 badan. Tetiba je...

"Mama jom.. "

"Jom mana dik?"

"Jom.. Mummy.. Babang.."

Hahaha.. gelak besar terus aku. Dia ajak aku gi umah Mummy dia.. sabar je lah. Lepas tu petang tu dia upgrade pulak.. "Mama jom kedai" Hamboiiii.. pandai dah ajak kedai ni..

Pandai bodek jugak. Panja meja aku buat kerja " Mama.. antikkkkk" dengan lenggok suara dia. Dengan harapan dapat kacau aku jahit.. Auta lebih dia ni. Ikut sapelah tu kan? Hehehe...




Jom jalan..

Jangan lupa bawak bekal air masak tau..

Comel tak view belakang saya? Hahaha





No comments:

Post a Comment