Nuffnang Ads

"Coretan dari seorang pemanik"

Tuesday, January 22, 2013

Koleksi terhebat seantero dunia!!!


Sihat? Aku? Alhamdulillah...

Agak cuak juga semalam bila tiba2 tak semena2 sakit yang tak terperi datang kembali. Alhamdulillah tak lama. Aku masih tak boleh duduk di sofa yang lembut. So lepas ni kita boleh tukar ke perabot jati ye En BK.. Hehehehehe

Aku dan kemerapekan memang akrab kan? Hahaha.. Niat asal nak share antara fav kerjatangan memanik aku. Gila kan? Sendiri buat sendiri nak suka hehehe. Jangan lah marah dik.. Sape lagi nak suka kalau bukan diri sendiri. Kasi chance lah kan??

Customer yang sorang ni memang buat aku sentiasa tertunggu2 bajunya bila nak hantar padaku. Pilihan fabrik yang unik dan sangat cantik. Sesuai dgn jawatannya aku kira. Sangat pandai menjaga penampilan.

Tuan punya badan adalah Mak kepada kawan aku. Tapi sebabkan aku ada masalah dulu.. Memang agak lama siapkan baju nya jadi mungkin Aunty dah serik hehehe.. Eh tapi aku jumpa kawan aku dia tanya boleh ke kalau Mak dia nak hantar lagi? Aku jawab boleh.. err... tapi kalau tak serik la hehehe..

Ok ini antra collection manik yg aku suka.. Sorry lah, sbb sendiri buat sendiri nak suka kan???



Nostalgia.. Dulu aku hanya pandai manik tabur sahaja... jenuh nak jahit sesatu.. Paling best bila ada kawan aku dgn jujurnya bertanya " Ko pakai gam ke?"

Seorang dari customer aku suka sangat dengan design ni. Siap print bagai. Lepas tu tanpa disangka2 dia nampak Boss dia pakai baju ni kat toilet opis depa.. Hehehehe..

Baju plain... Simple je tapi somehow aku pun suka :P

Masa snap gambar hantar pada kawan aku dia tak komen apa. Tapi masa pass baju baru dia dgn jujurnya cakap " Masa tgk gambar aku dah cuak sbb nampak dull.. tapi rupanya cantik sangat" Seb baik dia jujur hehehe.. 

Crepe Silk yg agak dull kainnya.. Aku pun memang buntu sangat2 masa nak manik baju ni... Alhamdulillah dikurniakan ilham.. Ilham tu satu nikmat juga kan? Alhamdulillah.....

Saja je aku tepek gambar bebanyak.. Senang sket kalau ada orang nak tiru nanti hahahahahahaha.... Erkk.. Jangan marah ye.. :P

Bila tengok gambar lama... sebenarnya dulu lagi variety design manik aku. Tapi lepas Crumble datang, semua nak Crumble.. Jadinya aku tak banyak pilihan....  Crumble rumble all days night long hehehe....

p/s: kenapa bila berblogging pun nak buat short form? sampai tak paham aku nak baca....

No comments:

Post a Comment