Nuffnang Ads

"Coretan dari seorang pemanik"

Monday, February 18, 2013

Demam ular....


Demam lagi.

Ya.. aku demam lagi. Kali ni lebih teruk sampaikan diberi injection. Demam terlalu panas. Dek kerana flu sekali, semua sendi jadi sakit. Doc ada explain apa kaitan flu dgn sakit badan plus dgn keadaan aku, tapi aku macam lupa dah explain balik hehehe..

Agak lama kali ini. Ubat dah habis, flu masih ada lagi. Jadinya cuti CNY aritu aku hanya melepek sahaja. Tak ada mood nak ke mana2. Adalah si bapak nya cuba bawak keluar gi pantai kononnya.. Ahh sudahhh... separuh jalan balik semula.. Ya ampun...  Jalan jammed!!

Segala jari aku sakit. Tak tahu kenapa. Mungkin sebab demam belum baik sangat. Yang paling sakit jari kaki. Suruh Mr BK urutkan, tapi baru pegang sikit aku dah terjerit2... Aduhai... Cuti berlalu macam tu saja..

Semua yang pending tak terlunas bila dah badan sakit macam ni. Aku rasa jangkit dgn Humairah ni, sebab dia demam kejap ok kejap tak... Imagine lah 4 kali gi jumpa doc... Alhamdulillah now dah getting better.. masih ada flu sket..

Jom makan ubat......

1 comment:

  1. semoga akak cpt sihat yek, semoga Allah kuatkan bdn akak... dugaan masing2 tak sama kan kak, dana lg lah selalu no migrain... kadang terpkr2 ke darah tinggi... aduh la

    ReplyDelete