Nuffnang Ads

"Coretan dari seorang pemanik"

Thursday, February 7, 2013

Cuba jadi matang


Riuh.

Tetiba opis aku riuh macam gegak gempita. Tetiba ramai orang. Rupanya memasing sibuk nak booking tempat.

Sedikit transformasi di pejabat aku. Jadi memerlukan aktiviti pindah memindah ni. Kau ke bawah, aku ke kanan, kamu ke utara, dikau ke selatan.. lebih kurang macam tu lah.

Semua kiasu nak rebut tempat memasing. Nak port yang best lah tu... Pada aku sama je sume tempat. Aku tak kesah memana lah ko campak aku.

Tapi pada aku, since transformation ni involve few department, jadi lebih baik lah kakak2 admin mereka duduk sepakat susun elok2. Ketua duduk sini, jadi anak buah nya berdekatan.

Ni tak, tadi segerombolan group lain dah dtg kengkonon nak chup tempat lah (ko tak rasa macam bebudak sekolah rendah ke nak main chup2 ni? hehehehe)....siap tampal nama memasing dgn kertas supaya nampak tempat jajahan memasing....

La ni datang pulak group lain siap dgn boss dia lagi. Aku tgk boss die dah tunjuk satu area untuk group mereka which is group sebelum ni dah sebok2 booking. Harus ada kejadian sentap menyentap nanti ni hehehehe... Let's kita tunggu dan nantikan.....


1 comment:

  1. ish2 biar betul kak, dh gaya cam bdk2 sekolah lak, betul ke sume tuh dh kerja or sebenarnyer msh mude remaja lg heheheh...

    ReplyDelete