Nuffnang Ads

"Coretan dari seorang pemanik"

Friday, November 30, 2012

Semalam... itu semalam....


"Yang itu hitam jugak.. Mesti adik beradik"...

"Kembar kot..".....


Antara perbualan 2 beradik si Akak dan Adik yang sempat ku dengari waktu menikmati makan tengahari di medan selera berdekatan dengan rumah ku.

Tersenyum aku. Imaginasi kanak2 kan? Simple tapi kadang lucu. Yang diandaikan kembar tu 2 ekor kucing hitam bertompok putih. Memang seakan sama. Pandai je bebudak ni meneka. Hehehe....

................................................................................................


Rasa hati yang jauh dibawa pergi. Semangat hilang di pagut entah ke mana. Kenapa? Apa salah aku pada kau? Kaya sangatkah aku yang perlu kau cemburui? Gembira engkau sekarang?

Sesungguhnya memang aku berdoa,, sekiranya apa yang berlaku sekarang memang datangnya dari Allah, maka aku redha.. tapi kalau datang dari khianat kau, maka aku doakan semoga ianya pulang semula pada empunya badan, dan tidak akan sembuh selagi kau meminta maaf pada ku....

Kejam? Sepinggan nasi goreng kalau di hulur pada kita maka perlulah di balas jua pinggan itu kepada tuannya bukan? 

I had enough. Penat melayan segala emosi dan natijah nya pada diri aku dan keluarga ku. Semoga aku jadi lebih kuat dan gaban!!!! Hehehehe....

p/s: anak dara aku dah pandai berjalan.. dah sebulan dah jugak...  tersenyum sorang2 aku tgk menggayakan badan bila berjalan.. kekwat pulak tu bila dah kuat tanak di pegang tangannya. 


No comments:

Post a Comment