Nuffnang Ads

"Coretan dari seorang pemanik"

Sunday, October 6, 2013

Masih memanik walaupun duduk ku tidak bersimpuh lagi...


Hai korang...

Akak duduk senget dari semalam ni. Penangan makan sambal kicap pedas ya hamats.. Ni baru namanya sampai melecet vuntutss hahahaha... Sakit sangat2... Dah buh ubat pun masih sakit. So mari minum air banyak dan makan yang plain je. Tu pun semalam terbabas nak order meehun tom yam boleh? Rasanya usus dah taleh terima pedas2 lagi dah.. Bagus lah, no pedas2 sangat lepas ni, jadi makan pun sket je sbb tak berselera katanya hahahaha... Mampukah?

Dek kerana duduk pun senget, perut pun meragam banyak plan tak jadi nak buat. Duk rumah lebih afdhal.

Aku ada projek baru ni. Doakan aku berjaya ya. Nanti aku update kendian.

Tanak kecewakan korang sume cewahhh... Meh la aku share gambar close up yg kat jubah tu. Manik di bahagian pinggang bawa ke bawah..

Jom cuci mata..

Enjoy!!














Dah.. puas hati tak korang? Kalau tak bagitau nanti aku upload sampai muntah manik heheheheh..


No comments:

Post a Comment