Nuffnang Ads

"Coretan dari seorang pemanik"

Wednesday, September 18, 2013

Simple Beading Design


Baju yang satu ni dari regular customer aku. Masa dia nak passed baju dia dah informed kainnya nipis sangat. Aku dah well prepared dah. Sebab knowing her, material kainnya memang sangat mencabar aku selalunya hehehe.. Tapi aku suka je sebab its a challenge to  me.

Bila sampai kat tangan aku. MasyaAllah!!! Aku tak terfikir pulak senipis ittew!!!!! Sangat nipis dan fragile uols!!! Kalah ni kain opel yang nipis or shiffon ni.

Terus akak transform patah seribu lemah gemalai jadinya hahahaha.... Habistu... nak menggayakan kain tu. She requested simple beading je. Simple pun tapi nak cucuk jarum pun aku ngeri uols..

Nak jahit manik pun bukan sebarang jenis design. Sebab kalau jenis tabur2 memang tak sesuai. Sebab benang akan nampak, and manik senang tertarik due to the kefragileness of its fabric ... hahahaha... Nak buat Crumble is no no sebab dah boring dah tuan badan nak jahit hahahaha..

Jadinya? Jadinya... terjadilah seperti design di bawah ni hehehehe... Maka saksikanlah...

Enjoy!!!!

Close up..

Dari bahu bawa ke bawah....



1 comment:

  1. gini ke simple kak? mcm nk bt tu susah gk tuh... tp akak bt mmg sentiasa cantik meletup the bomb

    ReplyDelete