Nuffnang Ads

"Coretan dari seorang pemanik"

Friday, April 26, 2013

PROMOSI NOTA PEPARIDSIGN!!


Promosi nota PepariDsign masih available.. 

Dapatkan ke tiga2 nota dari PepariDsign dengan hanya RM220. Free postage. Setiap nota disertakan dengan set manik dan juga fabrik untuk tujuan anda praktiskan terus.

Nota didatangkan dalam bentuk illustration dan juga gambar step by step berwarna. Setiap tips disertakan untuk setiap teknik.

Nota yang kami sediakan;

  1. Crumble : Harga RM87/set
    Teknik utama bagaimana untuk dapatkan seni jahitan Crumble yang halus dan kemas. Tanpa merosakkan fabrik yang dijahit dengan membentuk longkang di bahagian belakangnya. Tips bagaimana peranan warna juga disertakan sekali. Juga terdapat lakaran bagaimana Crumble boleh disuaipadankan dengan teknik jahitan lain untuk dapatkan design yang berlainan..



  2. 3D Teknik Balut Batu Cabochon : Harga RM60/set

    Tips and teknik membalut batu. Amat sesuai untuk design yang smart and elegant. Teknik yang berbeza sekiranya menggunakan batu yang bersaiz besar tinggi dan juga batu sew on stone yang leper. Juga disertakan tips sekiranya berlaku kiraan ganjil dan juga genap dalam jahitan. Setiap teknik pendekatan yang berlainan



  3. 3D Teknik Membuat Daun dengan jahitan Peyote: Harga RM80/set
    Terdapat teknik membuat daun secara free style di atas kain. Juga disertakan bagaimana membuat projek manik secara loose tanpa dijahit atas fabrik. Teknik buat daun sebelah yang berbiku, dan bagaimana membuat daun full dan juga ciptaan rasmi bentuk "Mushroom Loop" dari PepariDsign. Disertakan sekali tips bagaimana teknik yang sama boleh membentuk bunga dan bentuk yang pelbagai. 














Promosi untuk 3 nota ini hanyalah RM220 sahaja. FREE postage. Juga promosi FREE postage untuk pembelian salah satu 2 nota daripada di atas. 


Sekiranya berminat, boleh hubungi kami di peparidsign@gmail.com atau hubungi terus di talian 013-2717091. 


Jutaan terima kasih kepada yang telah membeli nota dari kami. Sebarang komen amat dihargai untuk tujuan penambah baikan nota dan servis. Juga kami amat terharu dengan sambutan dan sokongan dari anda semua. Terima kasih yang tidak terhingga dari kami.


Terima kasih.

1 comment:

  1. yg beli ngn akak teknik balut batu tu pun tak try2 lg kak... melampau nyer mls, ada gk beli buku RJ tp try bt yg mudah2 yg daun2 tu blum berani nk try lg heheheh

    ReplyDelete